// Syahida Atirah


Hello earthing ; ) Welcome to my blog. Please respect me, andd i'll respect you too. Thank you ♥ Follow me i'll follow you back


♥ My Biography
♥ My Story
♥ My Friends
♥ My Diary







Template & Skin by : Mish Kpop.
Big help from : IMGUR | WHI | C4U | Una



Older Post | Newer Post
DaPat MaKaN AiSkRiM
Saturday 7 January 2012 | 17:49 | 0 Sweet Cupcake

huhuu...alhamdulillah sbb dpat beli dan makan aiskrim ..
cer citer sikit kisah2 beli aiskrim niyh...cm ni cite2 nyer
mula2 dngr bunyi lagu aiskrim mcm ni te ne nek , te ne nek ..aiskrim pon dah pegi ..
hahahha,...just kidding ... lpas dngr bunyi lagu aiskrim tuhh trus keluar tpi pintu kunci..
punya la lambat nk buka kunci ..pas tuhh pak cik aiskrim tuhh dah pi ...aku pon pi la tunggu kat blakang 
pulak..keluar2 tengok tk mai giyhh trpaksa la tunggu tngh panas ... aduhai burn muka aku ..~ngee~..
pas berapa minit kemudian .. pak cik aiskrim pon daa dtng .. yeh2 .. aku , adik ngn kak aku 
pilih aiskrim yng sdap2 .. nk byar pon hrganya sedap jugak smpai RM 6.80 sen ..mampus aku hahah
tapi dah nak sngt trpaksa la beli .. beli punya beli pas tuhh msok dlam umah makan smbil dok edit2 blog..
sampai sini jer erkk .. korng tngok la gmbar kat bwah niyh ekk : 


best kan .. huuhu.. pergh sedap giler beb ..
masyAllah korng tngok gmbar cornetto niyh smpai terkluar air liur..
lap cpat2 supaya tak penuh satu umah .. kalu tidak mampus korng hahha.. 
bye3..assalamualaikum